پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری

پخش اگهی min

پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری

پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری با مشاوره شرکت سیما نمای شهر در اصفهان

با آغاز موج جدیدی از رقابت در بازار تبلیغاتی، اهمیت استفاده از شبکه‌های سراسری برای پخش آگهی‌ها به مراتب بیشتر شده است. در این شرایط، شرکت‌ها نیازمند راهکارهایی هستند که بتوانند آگاهی را به طور گسترده‌تری در میان مخاطبان منتقل کنند. شرکت سیما نمای شهر در اصفهان با دانش و تجربه خود، به عنوان یک مشاور معتبر، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا آگهی‌های خود را به بهترین شکل ممکن در شبکه‌های سراسری پخش کنند. این مقاله به بررسی فرصت‌ها و راهکارهای ارائه شده توسط شرکت سیما نمای شهر در اصفهان برای پخش آگهی‌ها در شبکه‌های سراسری می‌پردازد.

پخش اگهی min

a.   پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری

باگسترده شدن سایه رکود بر صنعت و اقتصاد کشور ایران و کاهش قدرت خرید و کاهش تقاضای کالای مصرفی ، کاهش تقاضا رابرای صنایع B2B به همراه داشته است و از این منظر ، پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری تا حد زیادی از این شرایط رکودی کشور متاثر گردیده است.

در طرح  پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری ظرفیت های زیادی وجود دارد. در ادامه ، با رفع نواقص، با کمک به رونق بازار کالاها و خدمات ایرانی ، اهداف دیگری را نیز مرتفع می سازد.

b.   خارج شدن انحصار ساخت برای پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری

خارج شدن انحصار ساخت برای پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری از دست چند آژانس تبلیغاتی بزرگ ، امکان ظهور اندیشه های نو و خلاق فراهم می شود .

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشراف به وجود این ظرفیت، در سال ۹۷ نیز طرحی تشویقی آگهی رایگان را با اندک تغییراتی ادامه می دهد که در ادامه خلاصه ای از ضوابط و شرایط آن مشاهده می شود:

اداره کل بازرگانی صدا و سیما برای کلیه صاحبان کالا و خدمات دربخش خصوصی، که تاکنون موفق به استفاده از طرح پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری در سال ۹۶ نشدند، امکانی فراهم نمود که در سال جدید97 از این تسهیلات استفاده نمایند. صاحبان کالا که قبلا از این تسهیلات استفاده کرده اند درشرایطی می توانند تا مجددا از این فرصت بهره مند شوند.

فرصت زمانی برای استفاده ازامکان پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری از ابتدای اردیبهشت تا پایان بهمن می باشد. تقسیم بندی آگهی رایگان در تلویزیون ۵۰ درصد و در رادیو ۵۰ درصدمی باشد.

پخش اگهی min

c.   مدارک مورد نیازبرای پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری :

  • روزنامه رسمی
  • اساسنامه
  • ثبت نام تجاری
  • پروانه بهره برداری
  • لیست بیمه سه ماهه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

 

d.   میزان پخش پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری

برای هر شرکت ، مانند سال 96 ، در درجه اول به تعداد نیروی انسانی شاغل درآن واحد به شرح زیر بستگی دارد:

  • ۱۰ تا ۳۹ شاغل ۵۰۰ ثانیه آگهی رایگان
  • ۴۰ تا ۷۹ شاغل ۷۵۰ ثانیه آگهی رایگان
  • ۸۰ تا ۱۲۹ شاغل ۱۰۰۰ ثانیه آگهی رایگان
  • ۱۳۰ تا ۲۱۹ شاغل ۱۵۰۰ ثانیه آگهی رایگان
  • ۲۲۰ تا ۳۶۹ شاغل ۲۰۰۰ ثانیه آگهی رایگان
  • ۶۲۰ نفر شاغل به بالا ۲۷۰۰ ثانیه آگهی رایگان

علاوه بر تعداد نیروی شاغل، میزان پخش رایگان آگهی به عواملی دیگر، بویژه بازه زمانی پخش پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری در  طول شبانه روز نیز بستگی دارد.لذا احتمال تغییر میزان پخش آگهی رایگان ، باتوجه به انتخاب سفارش دهنده آگهی و نظر مشاور تبلیغاتی  وجوددارد.

پخش اگهی min

e.   ضریب مقداراگهی در ماههای غیراز دی و بهمن به شرح زیر بوده است:

  • در بازه زمانی صبحگاهی برای تلویزیون  ۱۵۰ درصد وبرای رادیو ۷۰ درصد بوده است.
  • در بازه زمانی عصرگاهی برای تلویزیون ۹۰ درصد وبرای رادیو ۹۰ درصد بوده است.
  • در بازه زمانی شامگاهی برای تلویزیون ۷۰ درصد و برای رادیو ۸۰ درصد بوده است.

 

f.   انتخاب مشاور برای استفاه بهتر از فرصت ” پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری”

برای دریافت اطلاعات دقیق تر درمورد نحوه اخذ کد با کارشناسان  شرکت سیما نمای شهر تماس حاصل نمایید.

با انتخاب شرکت سیما نمای شهر  بعنوان یک مشاور تبلیغاتی حرفه ای در استان اصفهان می توانید  برای استفاده از پخش آگهی رایگان در شبکه های سراسری پیشگام وموفق تر باشید.

شما تولید کننده محترم ، برای بدست آوردن فرمولی بهینه با امکان استفاده حداکثری از فرصت پخش رایگان آگهی خود دررادیو وتلویزیون، برنامه ریزی و محاسبات مربوط به پخش آگهی رایگان خودرا به شرکت سیما نمای شهر بسپارید .